SKAIDRI UPĖ – SKAIDRAUS APTARNAVIMO STANDARTAS TIKRIEMS MIŠKO ŠEIMININKAMS

Siekdami apsaugoti, o tuo pačiu pritraukti atsakingus, finansiškai raštingus ir skaidraus aptarnavimo reikalaujančius miško savininkus, SILVIJOS VALDOS pristato klientų aptarnavimo standartą „Skaidri upė“. Tai – bene pirmasis Lietuvoje miško savininkų aptarnavimo bei atsiskaitymų standartas, leidžiantis miško savininkams uždirbti iš miško ramia sąžine..

SKAIDRI UPĖ AR RINKOS STANDARTAS?
Skaidri upė
Rinkos standartas
SĄŽININGA KAINOS KOMUNIKACIJA

SILVIJA: Vietoje neįpareigojančių pažadų, po pirminės užklausos pateikiame realistinius preliminarius kainos rėžius.
KITI: Pateikiama kuo aukštesnė kaina. Vėliau procese „išsiaiškinamos“ aplinkybės, dėl kurių kaina mažinama.
KIEKVIENA APLINKYBĖ- KAIP ANT DELNO

SILVIJA: Miško šeimininkui pristatome formulę, pagal kurią apskaičiuojama galutinė sandorio vertė.
KITI: Vengiama išsamių diskusijų apie kainą.
SKLANDUS PROCESAS, GALIMYBĖ JAME DALYVAUTI

SILVIJA: Visada informuojame apie visus žingsnius ir jų trukmę.
KITI: Vengiama tęstinės komunikacijos ir nepatogių klausimų.
VIETOJE ŠABLONŲ - INDIVIDUALŪS SPRENDIMAI

SILVIJA: Sąžiningai atskleidžiame ir leidžiame rinktis iš skirtingų investicinės miškininkystės variantų.
KITI: Klientui primygtinai peršamas vienas ir vienintelis – bendrovei patogiausias – miško kirtimų variantas.